13x vyšší dosah na Facebooku a bez reklam. Jak?

Pojďme rovnou k věci: Vyšší dosah, interakce i růst odběratelů. Poté, co jsme převzali stránku našeho klienta na Facebooku pod svá křídla, oproti stejnému období už během prvního měsíce:

  • vzrostl 7-denní dosah stránky 13x
  • interakce u každého příspěvku se průměrně zvýšila 5x
  • základna odběratelů rostla 12x rychleji

Jak se nám podařilo získat vyšší dosah?

Ve zkratce: pravidelnost, relevance, kreativita, využívání trendů. Zní to snadně? Tak čtěte dál.

Klient tvořil obsah svépomocí, nicméně poměr vynaložené energie a výsledků nebyl příliš uspokojivý. My jsme na základě datové analýzy zjistili, jaký typ postů má u jeho publika dlouhodobě největší úspěch. A ukázalo se, že se jedná o obsah, který reaguje na aktuální události a trendy. Začali jsme toho proto využívat.

Definovali jsme témata, se kterými je klientův brand spojený a kde se současně nachází jeho zájem. Na denní bázi jsme tuhle paletu věcí monitorovali v médiích, vyhodnocovali jejich relevanci pro naše publikum a pracovali na kreativním řešení, abychom postupně získávali vyšší dosah našich postů.

Výsledkem monitoringu, přitažlivých grafik, videí a textů se stali uživatelé, kteří se konečně začali zapojovat do diskuzí a organicky tak zvyšovali dosah stránky.

Jaké bylo zadání?

Klient pro svou práci potřeboval vyšší dosah, aby vybudoval základnu odběratelů, která bude dlouhodobě konzumovat jeho obsah a bude si k němu díky tomu budovat pozitivní vazbu.

Právě proto jsme vyloučili cestu reklamy, která sice snadno zasáhne vysoké množství lidí, ale pro potřeby budování komunity je mnohem vhodnější dlouhodobá tvorba obsahu, který se šíří organicky a lidem se nevnucuje.

Kdo je náš klient?

Rádi se z komerce vracíme do prostředí, ve kterém jsme původně vyrostli, a proto si zrovna práci pro tohoto klienta tolik užíváme. V tomhle případě se totiž jedná o politika – poslance současné vládní koalice, předsedu poslaneckého klubu a vysoce postaveného člena své strany.

A protože je náš klient v politice stále aktivní, nemůžeme být příliš konkrétní. Přesto si troufáme tvrdit, že pokud vás politika aspoň trochu zajímá, určitě jste se s jeho (naším) obsahem už jistě setkali. A nebojte, pracujeme jen pro ty politiky, kteří nelžou a s budoucností naší země to myslí dobře.

Případová studie ke stažení

Jestli vás zaujalo, jak jsme našemu klientovy zvýšili dosah a rádi byste si naši práci blíž prozkoumali, pak klikněte níž a my vám studii obratem zašleme na váš e-mail. A pokud budete mít jakékoliv dotazy, klidně se nám ozvěte.

Chcete taky nakopnout vaši komunikaci?


Uveřejněno

v

od

Značky: