Strategická komunikace se našim klientům vyplácí

Začněte od nového roku investovat do komunikace, která přináší výsledky

Máte dobrý produkt, možná investujete i do reklamy, ale na tržbách to pořád není znát. Je vám to povědomé? Ještě aby ne, patrně totiž patříte mezi podnikatele a firmy, kteří nevědomky podcenili strategickou přípravu komunikace. Ale nebojte, nejste jediní. Už se na nás obrátila třeba Pražská plynárenská, které jsme pomohli najít díry v její komunikaci a stanovit, co, jak a komu říkat, aby se jí to vyplácelo.

Cílem našich produktů je poskytnout klientovi odbornou zpětnou vazbu na jeho stávající komunikaci a strukturovanou sadu doporučení, díky kterým eliminuje nedostatky a upraví svou komunikaci tak, aby fungovala v jeho prospěch. Oba produkty jsou proto jednorázovou investicí, která se dřív nebo později vrátí zpátky.

Analýza komunikace
Zjistěte, co můžete v novém roce dělat lépe
12 999, -
Zahrnuje analýzu pro:
Sociální sítě
Web
Reklamu
OOH
Inzerci
Zajímá mě analýza
Komunikační strategie
Komunikujte po celý rok 2020 efektivně
24 999, -
Analýza komunikace a k tomu:
Stanovené cíle komunikace
Cílové skupiny a kanály
Komunikační doporučení
Příklady dobré a špatné praxe
Porovnání s konkurencí
Zajímá mě strategie

Pro koho je nabídka určená

Chcete zjistit, kde komunikace značky drhne

Už nějakou dobu se svými zákazníky komunikujete online i offline a zdá se vám, že jste v tom poměrně dobří - nicméně na tržbách se to neprojevuje. S naší analýzou komunikace snadno zjistíte, kde se v komunikaci dopouštíte omylů, o kterých možná ani netušíte. Zároveň od nás získáte tipy, jak komunikovat lépe.

Jste profíci, ale chcete být ještě lepší

Váš byznys šlape, ale vaší komunikaci chybí jednotící linka, většinu věcí tvoříte ad hoc a doufáte, že to nakonec dobře dopadne? S komunikační strategií od nás už se nespletete. Budete totiž přesně vědět, co, jak, kde a komu říct - online i offline, dlouhodobě. Za značku jako celek, nebo u konkrétního produktu.

Případovka: Jak jsme pomohli Pražské plynárenské

Kdo další se na nás spolehl

Nechte nám kontakt pro nezávaznou konzultaci

Zavoláme vám co nevidět